De-Risjes.reismee.nl

Peniche deel 2

Hallo allemaal, vandaag zijn we ook nog in Peniche gebleven, kalm aan opgestaan, ontbeten, koffie gedronken, gedoucht, weer koffie drinken en toen de wandelschoenen aan, want het was inmiddels 10 uur, en wndelend naar de oude stad, was een lekkkere trip.

Lekker door de straatjes gelopen en toen naar het museum en de oude gevangenis.

Was de moeite waard, Daar hebben we een aardige tijd door gebracht, want de oude gevangenis is nu een gedeelte gevangenis wat je nog kan bekijken (wel leeg hoor)en een ander deel is museum over Peniche.En toen moesten we ook weer terug lopen en dat als je pijn inaan je knie heb, maar niet zeuren tante Bep, gewoon doorgaan en bij de apotheek voltaren gekocht, kijken of dat helpt. ook kwamen we een chinees winkeltje tegen en daar een knieband gekocht, dus genoeg spullen voor het knietje voor als we naar Lissabon gaan.

Dus vandaag een rustige dag gehad, we zitten nu op de camping aan een Super bock, dat is lekker bier. Was een tip dat we dat moesten drinken.

zo nu weer een paar fotos van de gevangenis en we zien wel wat ons morgen brengt.