De-Risjes.reismee.nl

Baarle Nassau

Hallo lieve mensen,

na bijna een week vertraging zijn we gisteren toch vertrokken.

Voor wie het niet mee heeft gekregen ik heb in het ziekenhuis gelegen, niet ernstig.

Zaterdag voor Pinksteren zijn er 9 poliepen uit mijn darm gehaald, als gevolg van het landelijk darmonderzoek.

Eerste pinksterfdag koorts, tweede pinksterdag over de 40.

met ambulance naar ziekenhuis, waar ik een nachtje heb gelogeerd.

Nu alles okee en geen nare dingen in de poliepen.

We zitten nu in Baarle Nassau waar we 2 jaar geleden ook zijn geweest, op een boeren camping.

Vandaag heerlijk 40 kilometer gefietst in de omgeving, wat is Brabant rustig en mooi.

Morgen gaan we België in richting Halle, moet ook een mooie omgeving zijn.

Hopen dat de zon blijft schijnen dan is het toch wat vriendelijker.

Ik probeer jullie weer mee te laten genieten.

Zodra ik weer Internet heb lezen jullie mij.

Groetjes en ????????van ons.

Reacties

Reacties

Bas

Veel plezier verder. Ik ga met zin jullie blog volgen. En we hebben contact.

Dikke kus van ons

els

geniet er van blijf jullie volgen dikke knuffel xxxx

Bart

Jullie hebben wel een abonnement op vertraging bij de start van de reis;-) Fijn dat jullie onderweg zijn. Nogmaals heel veel plezier en een goede reis!

henk en ria

mooi dat het weer goed gaat .geniet er vanen veel plezier. wij gaan de 31e naar thailand voor 22 dagen .
kus henk en ria

Teus en Marion

Je laat ons wel even schrikken met je verhaal van ziekenhuis. Gelukkig dat alles oke is. Vond het al lang duren voor er een bericht van de reis kwam. Des te meer moeten jullie lekker gaan genieten. De zon proberen we mee te sturen, met een beetje hier. Veel plezier xxjes van ons

Git

Jeh eindelijk op reis,het moet toch eens afgelopen zijn met die uitgestelde reizen haha.
Blij dat alles weer gezond is en nu gaan genieten.
Dikke knuf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!