De-Risjes.reismee.nl

viva la france

Ja lieve mensen we zitten nu in Frankrijk In HET Zuiden. Hier nog steeds schitterend weer en kekker gezwommen in de zee. Na pineda de Mar zijn we naar Tossa de mar gegaan, daar zat Marjo een vriendin van ons en zijn een dagje bij haar en haar vriendin Moenie op visite geweest, wat erg gezelin was. Savonds lekker uit eten geweest en het oude stadje bezocht marjo was onze gids, zij komt er al jaren met haar man maar hij is onverwachts in januari overleden. Toch knap dat zij wel ging.was al geboekt. De afgelopen dagen zijn we in Pere de Esquador geweest en daar lekker rond gefietst en campings opgezocht waar Elte en ik zo 30 jaar geleden met de Kids zijn geweest, je herkent niets meer en zo druk. Waar is die goeie oude tijd? In mijn koppie.

En nu in Frankrijk. Ook hier zijn Elte en ik een paar jaar geleden geweest. Morgen ook hier lekker fietsen naar Sete een leuke stad. En zo vliegen de weken voorbij.

Ik probeer nog wat fotos op de site te zetten, want internet is niet al te best.

Lieve mensen tot laten.

Ja sorry wat moet je over strandvakantie vertellen?

els

zo weer een leuk verslag lieve zus en elte geniet van het mooie weer hier is het pet dikke knuffel van mij xxxx

Bart

Goed te horen dat alles nog goed gaat. Jullie zijn vast lekker bruingebakken op de Spaanse stranden.
En je weet: geen bericht is goed bericht! Lekker aan de wijn en de Franse kaas in de Zuid-Franse schaduw of zon, geniet ervan!

groeten uit een regenachtig Alkmaar