De-Risjes.reismee.nl

Thuis

Ja lieve mensen we zijn weer thuis, sommige van jullie wisten dat al die heb ik nl.al gesproken.

Maar nu nog even de vakantie afronden,

We waren bij Verdun gebleven, daar zijn we niet in een keer naar toe gereden, was net iets te ver, dus een extra overnachting gemaakt.

De volgende dag vroeg op dan is het er misschien nog niet zo druk en inderdaad dat was ook zo. We zijn alleen in en rond het knekelhuis geweest, als je daar bent in verdun dan kan je er rustig meedere dagen rond brengen om alles eens rustig te bekijken.Het was erg indrukwekkend en groot, vooral dat kerkhof, ook was er een video over hoe alles is gegaan en dit allemaal tot stand is gekomen.Je werd er stil van, maar als je goed nadenkt is er nog steeds ellende in de wereld.

Na Verdun was onze laatste stop Belgie, en vrijdag zijn we lekker rustig naar huis gereden.

Zo hebben we toch weer een mooi rondje gemaakt in bijna 7 weken, veel gezien en lekker in het zonnetje gezeten.

Nu maandag, de was is weer schoon, de tuinplanten gesnoeid dus we kunnen weer.

Nee hoor misschien nog een paar mooie weekends in Nederlandwe zien wel.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om op deze manier een beetje mee te reizen, en wie weet volgend jaar weer.