De-Risjes.reismee.nl

Arcachon

Vandaag een dag niet gereden, we zijn een dagje blijven staan, het was in ieder geval droog.

Na het ontbijt en de koffie zijn we naar het strand wezen lopen, een klein half uurtje, Door het bos en de winkelstraatjes Bij het strand ging mijn telefoon, ja ik verwachte een belletje van dr. De Vries uit Hilversum. Hij had de uitslag van mijn ontlasting en ook daar was niets in gevonden en hij wenste ons nog een fijne vakantie.

We hebben een uurtje gewandeld en terug bij de camper nog een bakkie en even later de lunch.

Na de lunch lekker gefietst naar de duin van Pilat, de hoogste duin van Europa zeggen ze. Hij is 105 meter hoog, 2700 meter lang, 500 meter breed. Je kan er via een trap omhoog of per voet Door het zand. Wij hebben de trap genomen en dan weet je of je conditie heb. Laat ik me niet over uit.

Het waaide pittig maar wel lekker.

Terug via een andere camping gefietst, wel een stukje om, maar Elte wilde daar nog even kijken, omdat we daar in 2005 ook zijn geweest. Alles veranderveranderd Dus dan lekker terug naar de camper om een pilsje te drinken en later pannenkoeken bakken, war niet me hobby is. Deze dag ook weer voorbij en morgen weer een stukje verder.We zien wel tot waar. Dikke xx van ons en tot later.

Reacties

Reacties

Git

We wisten wel dat de uitslag goed zou zijn,maar toch fijn dat het even bevestigd word haha.
Wat zullen jullie goede kuiten hebben na al die activiteiten.
Geniet maar lekker,dikke knuf van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!