De-Risjes.reismee.nl

Spanje

JA, we zijn in Spanje, en weer met regen opgestaan, houd het nou nooit op.

Ongeveer om 9 uur weggereden en gelijk boodschappen gedaan, we zijn lekker langs de kust gereden , door Biaritz en weer de kust naar San Sebastiaan in Spanje, en JA de zon begon te schijnen. We overnachten op een camperplaats voor een keer, hutje op mutje. Maar het was maar 3 kilometer naar de stad, dus na de lunch de fiets gepakt, en lekker door de oude stad gelopen, de berg Monte Urgull gelopen waar een groot Christus beeld staat dat over de stad kijkt. Het was een hele klim omhoog, dus weer wat aan de conditie gedaan. Met de fiets ook nog om de berg gereden maar was niet zo ver.

Vandaag 3 juni,,,Hoera ik ben jarig,,,,

Het zonnetje scheen vandaag dus ik was blij. We zijn gereden tot Laredo, tussen Biaritz en Santander in het noorden van Spanje. Om 3 uur op een camping en lekker naar weer de oude stad gefietst, vooral de zeer oude kerk, rook zelfs muf. De weg via de kust was de moeite waard.

We zitten nu nog lekker buiten met een bakkie, dus mijn dag kan niet meer stuk, Ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties die ik vandaag kreeg, voelde me toch een beetje jarig.

ook een beetje een Rust middag gehad. Hoop morgen weer wat te vertellen, anders weer tot later.

Dikke xxx

Reacties

Reacties

Bart

Hee, dat wist ik niet. Van harte gefeliciteerd uit Alkmaar! Neem een lekkere tequilia, of wat anders, en vier het lekker samen.
Leuk om jullie zo te volgen, tot de volgende keer.
groet
Bart

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!