De-Risjes.reismee.nl

Nog 110 kilomers

Een goede avond allemaal, we moeten nog 110 kilometers rijden en dan zijn we in Santiago de Compastella, ja jullie lezen het goed, RIJDEN,,, Wij gaan niet lopen, het is hier ook heuvelachtig waar we staan. Dus dat red ik niet.We staan nu in Valdivino,in noord_westen van Spanje. Vandaag wel een mooie rit gemaakt veel groen en rotsachtig, steile rotsen naar beneden. We waren vroeg op de camping, want het zonnetje scheen voorzichtig en daar wilden wij van genieten. Ook weer een lekkere wandeling gemaakt langs het water, een hele grote baai dat populair is bij de surfers, alleen was er geen wind vandaag.

Gisteren had ik een baal dag toen ook vroeg op een camping en lekker gelezen. Vandaag onderweg een broodje gekocht voor de lunch, ik vroeg of ze dat wilden snijden, de juffrouw ging naar achter in de winkel en kwam met 4 moten brood terug, of het zo goed was.Vond ik van wel, kom moeilijk vragen of zij het in dunne sneetjes wilde snijden. Maar het was lekker brood.

Onderweg nog wat foto's gemaakt en ga weer proberen ze op de site te zetten.

Lieve mensen, voor straks als jullie naar bed gaan droom lekker. En weer tot later.