De-Risjes.reismee.nl

vaaarwel Portugal

Inderdaad varwel Portugal, we hebben besloten om Portugal achter ons te laten, eerlijk gezegd werden we een beetje steden en kerken moe, en wilden we ook nog even aan een warm strandje liggen en even niets doen behalve een boek lezen of even lekker zwemmen, heb me bikini nog niet aan gehad.

Gisteren de 17de zijn we nog een oude stad in geweest Elvas, daar was een oud fort en een hele vestingstad genaamd Vales,was wel leuk om te zien

Vandaag door het binnenland van Spanje gereden, de Spaanse hoogvlakte, je kwam niemand tegen en nu staan we in een plaatsje in niemands land op een camping.In Almagro, zoek maar op in maps of zo.

Morgen weer een stukje verder naar de kust.

O,Ja vandaag is mijn broer 65 jaar geworden, vind ik leuk om te melden.

Ik heb hem vanmorgen vroeg gebeld.

Lieve mensen jullie lezen me later weer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!