De-Risjes.reismee.nl

we zijn er weer

Ja lieve mensen we hebben weer internet, Ook zijn we op visite bij onze buurjongen Sjoerd en zijn vriendin Adeline in Motpeillier geweest, al hoewel waar zij wonen net buiten deze stad ligt.

Sjoerd wist dat wij kwamen want wij hadden telefonisch kontakt. Hij woont voor mij in een echt klein frans plaatsje zo leuk en ook zijn huisje. Hij had al een afspraak, want een keer in de maand organiseren zij een hollands etentje, vrienden die in frankrijk wonen maar hollanders zijn.

Ik was erg verast zo gezellig dat het was, zijn vriendin en zoontje van bijna een jaar gingen ook mee.Het was een super avond.

Na Sjoerd zijn we naar Charité sur le Loire gegaan en daar staan we nu. Nog steeds zonnetje en mooi weer, wij proberen het mee te nemen, weet alleen niet of het touwtje het uit houd, maar we doen ons best.

Ook hier in Frankrijk toch weer een paar kerken bezocht, we kunnen het niet laten.

Morgen gaan we misschien naar Verdun. Elte had daar iets over gelezen of op tv gezien, over de oorlog. We zien wel en dan kalm aan richting de Bijenmeent. Ligt ook aan het weer.

Ik hoop morgen nog iets te vertellen over Verdun anders over morgen.

Ik zeg weer ,,,tot later.

Reacties

Reacties

els

hoi zus/elte geniet nog maar van het mooie weer hier is het pet

carla

Leuk leuk allemaal....
blijven genieten mensen....
bijenmeent is maar bijenmeent....
hoewel ik het nu wel erg lang ga vinden....
2 mnd niet gezien....poeh poeh

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!